kawan ? ?


hurm , sejak dya jahat ngan aku dlu ,,
aku tax penah pndang dya baik !
k0z mcam2 dya buat kad aku !
skrng niy pulak , aku hepy kwan ngan dya !
rupanya dya tax mcam yg aku sangka !
dya baik ja p0n ngan aku , dya baik ngan aku k0z nak
k0rek rhsia aku ka ? isshh , lysa2 ..
ta baikkan tud0 ta tntu psal , tnpa bukti !
hurmm , nak gtawu ke sape budak tuh ?
na gtaw ke tak ? 0keyh , aku gtawu lahh . . .
budak tuh br'nma "nurul alia azyyatie" , ,
skrng niy aku ta penah tepikir na kut0k2 dya !
aku tak penah rasa benci dya ! sumpah aku suka kwan ngan hang ! =)
hurmm , lpas s0rng , , , s0rang lagi pulak !
aku bet0i2 tak pham ngan s0rng budak nih ,
dya tak puas aty ngan aku sbab aku gedik ?
HAHAA , kalau aku gedik p0n aku tak penah kacau dya p0n kan ? !
adakah pat0t budak tuh nak hntar "HANTU / SAKA" kt aku ?
very an idi0t idea right ?
n0ob gila , whai sygs aku sikit p0n tak tak0d ngan HANTU hang tu ,,
aku tak0t kat ALLAH la weh ,
ada 0rg bgitawu aku lgi . . yg hang tu nak bubuh
"serb0k cili" dlam mkanan aku ? HAHAA ,, nih .. . . .
lagi la VERY12345678910 an idi0t idea ! HAHAAA , ,
lucu si0t lha ! hurmmh , nsib ada s0rng hmba ALLAH yg bgitwu aku suma
niy ! hurm tengs ! 0rg yg gtawu tuh "biarlah rahsia" 0kehh ?
h0pe alia hepy kwan ngan aku ,
n aku very2 h0pefuly budak mereng tu dapat
blasan yg stimpal dgn apa yg dya dah buat kt aku ! AMIN !

No comments:

Post a Comment