entah lahh . .


hurhh , smalam tak dak kawad ,
ditunda lagix 15 ary bulan 10 . .
cyes taik , punya lah aku smangat nak kawad !
haiyer , hurm , ,
pas kwad sket2 balek ,
aku tak balek ter0s p0n , aku singgah kad
pdang netb0l tuh ,
k0z deypa kta ada netb0l ary tuh , ,
py2 tadax 0rng p0n ,
sembang2 ja lha ,
mse tuh ade nuri , alia , putrie , anis izati , mazwane
k.teah & k.atien !
pk0l 6 centu kami p0n balek ,
smalam alia ada cta kat aku sal
1 bl0gs niy , tuan pnya bl0g tu cta
suma tentang diri dya tnpa rasa malu ?!
HAHAA , yg alia gtawu ,
budak tu cta kad bl0g dy yg dya ngan geng dya
p0nteng sk0lah , ,
aku tax penah lagy p0n p0nteng sk0lah , ,
kal0 p0nteng klas tue ade lha !
hex2 , alamak , , , kanta0i suda !! !! =))
yg da tawu niy , ,  shuttt , diam taw !
hax2 , , hurmm ,
aku paling tak suka kal0
kad sk0lah ada sp0dcek !
benci si0t laqh ! hurhh , ,
ary tuh jugak time kad sk0lah , ,
ke-10 10 jari tgn aku , diket0k ,
0le cegur0hizah , ,  hax2
k0z kuku panjang !
ta saket p0n , hax2 . . ukey laqh
aku suda meng0ng & tataw nax tulis ape lagy !
=))

No comments:

Post a Comment