dot . dot .dot


muahahaa , apekebenda la tajuk aku ni ? never mind just forget it . semala 12.45 a.m aku goreng cucoq udang , hehee , btw aku bukannya makan udang pun , hehee , :) . aku pun tak tahu kenape tak makan udang , hahaa , bila aku tak ade kredit takde sape p0n msj aku , macam tahu2 je pon , hahaa , ade 3 miscall , sape ? secret la , :P miscall buat ape , call je la , kan2 ? aku ni jenis suke bergayot la , dah lame tak begayot , miss gile nak bergayot , hurm , hari ni aku update blog . tapi , aku teringin nak update blog hari2 , tapi lagi tak kesampaian la , huhu , what ever la , aku selalunya online je , peace . bile cakap pasal g0sip ade la satu gosip nak kongsi ni , , tak nak tahu dah , hehee , ni pasal gosip 2b (2 bestari ) , gosip ni melibatkan aku n alif azizi , hurrr . what i think he's my couple ? ohh , OMG , it can't be true la . malu kod , :P wekk . tahun depan aku tak same kelas ngan dia pun , dia klas 3c (3 cekal ) , same la dengan semua member kesayangan aku , nuri , ainul , arina , azira , laki pun ramai la pegi kelas tu , mesti tahun depan kelas 3b (3 bestari ) tak bes ! hurr i'm so sad , what i want to say is , next year i must study hard la . nak PMR la , tak0dd ! abah n mama cakap nak hanta aku tushen , ouu , , teringin la jugak btw , nak tawu la kat mane ek ? ade yang aku kenal ? OMG , tak0d , bile pulak ? malam ? petang ? i'm scared now , hurr , what the hell dear ?
nothing to write more , bubye ! ^_^

No comments:

Post a Comment